Specificaties 80GB 3.5" HDD (ATA) - Bekijk alle specificaties

WD Blue WD800JB, 80GB Review

Krukar 19 april 2005, 262 views

WD Blue WD800JB, 80GB

Pluspunten

• Schijf is redelijk snel en maakt niet zoveel geluid (als hij werkt....).

Minpunten

• Kapot na 10 maanden.......

Bij mij is deze schijf na 10 maanden kapot gegaan en WD bied geen garantie (ze verwachten dat je de garantie via de leverancier doet ofwel al je kassabonnetjes jaren bewaard).

Eerst gaf hij tikken bij het opstarten en een dag later deed hij helemaal niets meer, groot deel van de data die er op stond is dus ook verloren gegaan (het gedeelte dat niet was gebackupped).

Voor mij geen WD meer dus (mn andere WD schijf begint ook al kuren te vertonen na 9 maanden, zoals af en toe tikjes bij het opstarten en mn maxtor schijven doen het na 3 jaar nog allemaal perfect!).

Die WD schijven zijn wel redelijk snel en stil enzo, maar als ze na 10 maanden al kuren beginnen te vertonen (twee schijven die bij twee verschillende winkels zijn gekocht, dus ze zijn niet van dezelfde verzending o.i.d.) dan heb ik geen vertrouwen meer in WD.

Heb jij ook een WD Blue WD800JB, 80GB?