Thermaltake Aguila VD1000SWA Zilver Review

ExtremeStyles 20 november 2006, 503 views

Thermaltake Aguila VD1000SWA Zilver

Pluspunten

• Mooi en strak design
  • Goede koeling
  • Logische indeling voor HDD's
  • Goede mod mogelijkheid voor Thermaltake waterkoeling

Minpunten

• Ik mis 1 fan

Voor mijn verjaardag in oktober moest ik een leuk kado uit gaan zoeken.
Toen had ik bedacht dat ik een nieuwe computerkast wou hebben aangezien mijn pc sinds die tijd beneden in de huiskamer is komen te staan.
Na wat zoekwerk ben ik uiteindelijk uitgekomen op de Thermaltake Aguila VD1000SWA.

De kast heeft een zeer strak en mooi design, dit is ook waarom ik perce deze kast wou hebben.

Van het weekend ben ik begonnen met het overplaatsen van de hardware uit mijn oude kast naar mijn nieuwe Thermaltake Aguila VD1000SWA.

In de kast vind ik 2 grote fans waarvan er 1 netjes voor de HDD bay zit waardoor mijn WD Raptor en mijn Maxtor 300GB schijfje netjes gekoeld worden.
Er is genoeg ruimte in de kast aanwezig voor verscheidene uitbreidingen zoals extra hdd's etc.

Wel mis is de fan op de plexyglas zijkant die ik wel had verwacht.
Na de site nog even te hebben doorgenomen zit deze inderdaad niet bijgeleverd.

Al met al voor een stevig prijsje een zeer goede kast dus wel qualiteit voor je geld.

Heb jij ook een Thermaltake Aguila VD1000SWA Zilver?

Kan je iets meer uitleg geven?
Hoe gemakkelijk het is om in te bouwen en waarom, waarom je goed kan modden (zoals je zegt) etc...

Een foto van de binnenkant van het geheel, als dat kan, is ook altijd leuk...