Optoma HD200X Review
Ik heb deze beamer nu bijna een jaar in bezit.
Ik gebruik hem in mijn thuisbioscoop en ben er goed over te spreken.Daarbij wordt het beeld op een 120inch scherm geprojecteerd.
Door de relatief lage lichtopbrengst(1500lumen) is een donkere kamer wel belangrijk om een mooi scherp beeld te krijgen. Dit is geen probleem in onze situatie. Handig is dat de knoppen van de AB verlicht zijn.
Hij hangt aan het plafond zo'n 2,20 hoog. en een ongeveer 5 meter van het scherm. Hij is met de lens goed op de schermgrootte in te stellen. De geluidsproductie van de koeling is niet storend, ook niet bij rustige scenes.
Kwaliteit van de HD films zijn erg goed. Zelfs de Youtube filmpjes van muziekvideo's op 720p zijn goed.
Je ziet wel het verschil tussen...
Pluspunten
Goed kwaliteit prijsverhouding Full HD verlichte afstandbediening
Minpunten
relatief weinig lichtopbrengst
Eindoordeel
Ik gebruik hem in mijn thuisbioscoop en ben er goed over te spreken.Daarbij wordt het beeld op een 120inch scherm geprojecteerd.
Door de relatief lage lichtopbrengst(1500lumen) is een donkere kamer wel belangrijk om een mooi scherp beeld te krijgen. Dit is geen probleem in onze situatie. Handig is dat de knoppen van de AB verlicht zijn.
Hij hangt aan het plafond zo'n 2,20 hoog. en een ongeveer 5 meter van het scherm. Hij is met de lens goed op de schermgrootte in te stellen. De geluidsproductie van de koeling is niet storend, ook niet bij rustige scenes.
Kwaliteit van de HD films zijn erg goed. Zelfs de Youtube filmpjes van muziekvideo's op 720p zijn goed.
Je ziet wel het verschil tussen HD en DVD.
Hij is aangesloten met een 10 meter lange hdmi kabel aan een mediaspeler via een Onkyo TX-SR608 receiver.
Dit levert geen verlies op.
Al met al een aanrader.
Reacties (1)
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

/u/323186/crop5aba3ab8159f8_cropped.png?f=community)