Samsung Syncmaster 225BW Zilver Review

BruceLee 8 mei 2007, laatste update op 8 mei 2007, 4.327 views

Samsung Syncmaster 225BW Zilver

Pluspunten

• goede respons vrijwel geen ghosting ! (heel goed te gamen met dit scherm)
  • heel goed geprijst !
  • goede kleuren na wat instelingen wijzigenen (iets meer rood)
  • de backlite lekkage waarover gesproken word in reviews is overdreven dat is alleen met de brightness op 100% en dan is dit scherm echt veels te fel. ik vind hem al fel genoeg op 35-40 % ! en dan is de lekkage echt bijna niks !
  • en ik vind ook de kijkhoek erg goed voor een tn paneel !

Minpunten

• backlite lekkage ( maar valt enorm mee ) zie ook commect bij positieve eigenschappen

ik heb deze monitor aangeschaft omdat ik grooter en breedbeeld wou hebben, omdat de spellen die ik speel (racesims) dit ook al een poos ondersteunen. ik gebruikt dit scherm dus om te gamen en dit bevalt zeer goed de spel beleving is echt beter op zon groot en breedbeeldscherm. ook snelle shooters zijn zeker geen probleem voor dit scherm! en ik ga dit scherm ook gewoon meenemen naar lan party's en er competities meespelen. hij is beter dan de samsung 913n (8ms) die ik eerst gebruikte (op die 913n was gamen ook zekergeen probleem dat was ook al een gamer scherm) . ik ben echt heel tevreden met deze aankoop 408 euro voor een heel mooi 22inch breedbeeldscherm met 5ms repsons en geen dode pixels:D

hier nog een url met een foto van hoe ik mijn scherm nu heb staan :)

en het hele scherm close up

pics gemaakt met canon350d

update naar een hele maand nog geen dode pixels

Heb jij ook een Samsung Syncmaster 225BW Zilver?

ware het niet dat ik een x800xt pe heb ! en alles draait perfect :D athlon 64 3500+ heb ik als cpu met 1gb ram.

ik rij zonder die handschoenen ^^ maar ik gebruik ze wel voor karten en soms in mijn auto als ik weer is bezig ben ^^ ---> http://video.google.nl/videoplay?docid=7357629548780853549
hehe, leuke video op zich... je kan wel zien dat je het jezelf hebt aangeleerd en niet via een professional... enwel aan hoe je het stuur rechttrekt bij je eerste "stunt"...
Dat dat laden van de foto's zo lang duurt kan ie niks aan doen. Zijn 'maar' 1,4 Mb groot.

VRAAG
Wat voor grafische kaart gebruik je?
He zie ik dat goed...RFactor!!!

COOL, maar je gaat me toch niet vertellen dat je met handschoentjes aan rijd... :+

Welke resolutie speel je, dit scherm heeft al langer mijn aandacht naast de 19" uitvoering.
Ook ik ben Rfactor race fan, maar vrees dat mijn X850XT PE de native resolutie van dit scherm niet trekt...
De hele lappen tekst die je neerzet bij Positieve eigenschappen kan je denk ik beter in de Survey zelf zetten ;)

Verder hoef je echt niet patsen met 'race' opstelling ;) en ik mis het GTR2 icoontje op je bureaublad
leuke review maar de resolutie van die fotos is gewoonweg nutteloos. het laden duurde me zo lang dat ik ze maar heb geannuleerd..