Magnat Monitor S70 Zwart Review
goede speakers
Pluspunten
bouw-kwaliteit & afwerking geluidskwaliteit (hopelijk langere tijd) volume (i.c.m. subwoofer)
Minpunten
bass de grille(maar dat compenseert in positieve lage prijs)
Eindoordeel
Tegenwoordig vind ik speakers wel wat te duur eigenlijk, maar dat bederft de pret niet. 'Wel zou ik er een subwoofer "goed afgesteld bij plaatsen" onlangs deze aangeven volledig bereik te hebben in Hz. Vind ik ze goed in het midden-bereik en hoog tonen. Ik heb deze in combinatie met Magnat s14 c (centerspeaker) en binnenkort dus (deze week) met de sub. SVS sb-2000pro", dit speel ik via de Denon x4800H
prima zo,
prima zo,
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Magnat Monitor S70 Zwart?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!