Logitech Media Keyboard Review

LouIXNewbie 16 november 2006, 599 views

Logitech Media Keyboard

Pluspunten

• Alles

Minpunten

• Niks

Fantastisch toetsenbord dat nu 6 maanden in gebruik is. Het heeft een goede, stille aanslag (muv spatiebalk), ziet er strak uit (vooral de glimmende lijn met alle media-knopjes ed) en heeft een keur aan handige knopjes, waarvan ik persoonlijk vooral de bediening van de mediaplayer erg fijn vind. Dit alles voor een schamele 10E is echt briljant. Reden dat ik nu pas schrijf is omdat ik vandaag een halve liter melk over mijn toetsenbord gooide, wat inhield dat er melk tot aan de rand stond en het feit dat ik in staat ben deze review te typen toont aan hoe goed dit toetsenbord werkelijk is.

Heb jij ook een Logitech Media Keyboard?

Dan heeft het wel gespettert tijdens het typen? :)

Nja, om eerlijk te zijn is dit wel een hele korte survey, weinig informatie, geen foto's, geen duidelijk pro's of negatieve eigenschappen. Kort gezegd heeft eigenlijk niemand wat aan je survey ben ik bang
ik vind deze revieuw niet uitgebreid, maar meer kan je niet vertellen denk ik over een keyboard, verder ben ik hier blij mee want ik was nog niet helemaal zeker of ik deze wou kopen en dat is nu wel duidelijk. ;)
Hmm, ik heb begrepen dat er 3 Media Keyboards van Logitech zijn... :?

De Logitech Media Keyboard Elite en de Logitech Media Keyboard waarvan er van de laatste 2 zijn :?

Over welke Media Keyboard gaat deze survey nou over?

1.http://www.murauchi.com/MCJ/front/images/commodity/246/4943765031246.jpg
of
2.http://images-eu.amazon.com/images/P/B0002U0P4Y.03.LZZZZZZZ.jpg
?
Die 2e heet elite volgens mijn doos.
Over het Media Keyboard, anders had er Media Keyboard Elite gestaan neem ik aan :Y)
Hehe, nee ik bedoel welke van de Media Keyboards? Er zijn dr namelijk 2 heb ik begrepen (Elite niet meegeteld).

1.http://www.murauchi.com/MCJ/front/images/commodity/246/4943765031246.jpg
2.http://images-eu.amazon.com/images/P/B0002U0P4Y.03.LZZZZZZZ.jpg

Deze 2 schijnen dus allebei Logitech Media Keyboard (niet Elite :9 ) te heten... :?