Netgear Nighthawk Dual-band AX3000 3-Pack (MK73S) Review
Niet te geloven zo slecht
Na 6 maanden kan ik eerlijk zeggen, dat dit een zeer slecht product is. Altijd onstabiel. Crasht zonder rede. Ingestelde kanalen verspringen. De support afdeling, schaamteloos slecht.
Als klant wordt je niet op je woord geloofd, je moet alles met scripts gaan bewijzen. Het enige wat ze lijken te doen is het verbergen van de slechte kwaliteit van hun producten.
De hardware voelt zeer goedkoop aan.
Koop dit niet!
Pluspunten
Hoge snelheid
Minpunten
Onstabiel Kanalen blijven niet vast staan Slechte support Fouten in setup Geen firmware updates Niet robuust gebouwd
Eindoordeel
Vele aanpassingen gedaan, maar het product is op geen enkele manier stabiel te krijgen.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Netgear Nighthawk Dual-band AX3000 3-Pack (MK73S)?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!