Specificaties Dual core @ 2,13GHz - Bekijk alle specificaties

Intel Core 2 Duo E6400 Boxed Review

burrug 24 oktober 2007, 1.438 views

Intel Core 2 Duo E6400 Boxed

Pluspunten

• Weinig herrie
  • Lage temperatuur
  • Zeer goede prestatie/prijs verhouding

Minpunten

• geen

Ik kreeg de Processor binnen van Cool-Prices.nl, welke de spullen netjes afleverde in een doos vol piepschuim.
Installatie was nieuw voor mij met de LGA775 koeler, welke erop klikt, zeer praktisch trouwens.
De koeler zelf ziet er, vind ik, net als alle standaardkoelers niet uit, dus ga nog even verder kijken naar een zalman koeler voor nog minder lawaai en betere koelprestaties.
Windows XP x64 was binnen 20minuten geinstalleerd, getuigt van een zeer snelle verwerking van gegevens, Ook spellen als NFS:C, Ship SImulator, FarCry en MS Flightsim X draaien probleemloos

Heb jij ook een Intel Core 2 Duo E6400 Boxed?

Misschien kun je er nog even bij vertellen waarom je vindt dat hij zo'n goede prijs/prestatie-verhouding heeft...?
Overigens had het geheel wel iets uitgebreider gekund... :)
Btw, snelle installatie heeft meer met harde schijf/geheugen te maken dan met processor ;)
een van de best overklokkende ..best bang for buck procesoors ooit..

en dan krijg je dit als survey,.. :Z

dit overtuigt er een leek nog niet van om zown proc te halen .laat staan een tweaker die op zoek is naar zijn volgende challange...
maargoed..ik vind dit magerder dan mager deze survey.

prijs?
betrouwbaarheid? hoezo 100%??
overklokbaarheid? hoezo die beoordeling hoe kom je er bij?

enzz
en kan iemand mij vertellen waarom deze prijs/prestatieverhouding zo goed is? In de PW staat hij voor ongeveer de prijs van een e6750 @ 2.66, met 1333 FSB. Toch 20% sneller...
Welk geheugen heb je gebruikt? Zoals het er nu uitziet geen, en dan draait dit systeempje toch echt niet zo vlekkeloos als jij hier beweert :)

God, I hate it when people don't know why they try to write something... |:(
Gaat lekker met de productreviews hier. De kwantiteit is sinds introductie goed toegenomen, maar de kwaliteit ging ook net zo hard omlaag. Ik zie vaak van dit soort 10-regelige beoordelingen.

Leuk dat je je ervaringen met ons wilt delen, maar ik denk dat mensen ook graag wat kwantitatieve gegevens willen uit benchmarks enz. Probeer eens Sisoft/Everest, superPi 1M, PCMark, 3Dmark oid. Vergeet dan niet alle gebruikte hardware en software(versie) erbij te zetten, zodat andere gebruikers het ook in perspectief kunnen zetten. :)

Een foto erbij is ook niet verkeerd, mits het maar geen standaard google plaatje is natuurlijk.
Heeft iemand al eens naar de datum gekeken?
De eerste reacties zijn bijna een jaar oud, maar de review is vrij recent. Heeft de schrijver van de review iets gewijzigd ofzo?

@breekbrood: Waarschijnlijk bestond de e6750 tentijde van deze review niet eens ;)