LG KM900 Arena Zilver - Reviews

Specificaties 3" • 800x480 • 8GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

LG KM900 Arena Zilver Review

Rahdjeev 15 februari 2011, laatste update op 15 februari 2011, 242 views

LG KM900 Arena Zilver

Pluspunten

• Mooi
  • Accuduur
  • Capacitief Touchscreen
  • Prijs (Het is wel te betalen, en misschien ook toch wel het geld waard)

Minpunten

• Slecht kwaliteit
  • Niet foutloos
  • Prijs (Voor zo een bedrag verwacht je aan de andere kant ook weer wat beter kwaliteit)

Hey! Een jaar geleden kocht ik deze telefoon, en nu heb ik dus genoeg informatie verzameld om jullie over deze telefoon te informeren.

De telefoon zelf ziet er heel erg mooi uit, waarvan je toch het idee krijgt van een soort iPhone 3, maar dat ben je na 5 minuten al weer vergeten. Het toestel ziet er mooi uit. De 5.0 megapixel camera maakt fraaie foto's. Althans, als het overgezet wordt naar de PC. Deze telefoon is zeker niet foutloos, het toestel loopt regelmatig vast of start opnieuw op. Het beeldscherm is van slechte kwaliteit, het knippert vaak. Ook zijn de drie touchknoppen onderaan soms irritant. Wat mij vooral opviel, is dat het voor een touchscreen telefoon als dit, vergelijkbaar met een Samsung Jet, Sony Ericsson Aino enz. de accuduur veel langer meegaat, na een dagje actief gebruiken van een Samsung Jet of een Sony Ericsson Aino moet je ze al in de avond opladen. Bij deze telefoon is het mij gelukt bij actief gebruik de telefoon 4 5 dagen te gebruiken.

Heb jij ook een LG KM900 Arena Zilver?

Dit ziet er meer uit als een opsomming van klachten dan een daadwerkelijke review, probeer alles wat uit te breiden en je mening te onderbouwen.
Beetje uitgebreider kan ook geen kwaad.