Zotac Gaming GeForce RTX 5070 Ti AMP Extreme Infinity Review
Ik maak kans op een prijs
Pluspunten
Best uitziende 5000serie imo Koel Stil Infinity raampje 5 jaar garantie na registratie Anti sag meegeleverd
Minpunten
Wit rgb kabeltje (gebruik deze zelf niet)
Eindoordeel
Gekocht voor de looks en wat een plaatje van een gpu. Ziet er strak uit en dat infinity raampje is echt heel mooi.
Kleuren zijn top, ik heb een black build en deze past er heel goed in.
Draait stabiel op een oc van +2000 en +350.
3255mhz
45-50 graden
220w verbruik
Kleuren zijn top, ik heb een black build en deze past er heel goed in.
Draait stabiel op een oc van +2000 en +350.
3255mhz
45-50 graden
220w verbruik
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Zotac Gaming GeForce RTX 5070 Ti AMP Extreme Infinity?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!