Specificaties 24" @ 1920x1080 (TN, 2ms) - Bekijk alle specificaties

LG W2453V-PF Zwart Review

Rahdjeev 14 februari 2011, laatste update op 14 februari 2011, 317 views

LG W2453V-PF Zwart

Pluspunten

• Full-HD (1080p)
  • Strak vormgegeven
  • Goedwerkende touch-knoppen
  • Energiezuinig
  • Helder beeld
  • Relatief goedkoop

Minpunten

• Ontbreken van een HDMI kabel (Bij zo een nieuw scherm verwacht je toch zeker wel het nieuwste van het nieuwste, in dit geval dus een meegeleverde HDMI kabel)

Hey!

Dit is mijn eerste review van een product dat ik pas heb gekocht. Bij elk 'hoofdstuk' zal ik een cijfer geven over het onderwerp.

VERPAKKING

De monitor zat vrij stevig verpakt in de doos, dat is natuurlijk alleen maar goed. De drivers zaten er netjes bij, de handleiding, en de kabels, waarvan in de HDMI kabel echt mis. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat het product veilig is verpakt zodat het bij eventuele bezorging geen schade kan meenemen.

CIJFER: 7.5

BEELD

Nu het beeld, dat gaf pas een echt wow-gevoel. In tegenstelling met mijn oude 17" inch scherm die hooguit 480p kwaliteit weergaf, kon ik mijn ogen niet geloven wat dit scherm mij liet zien. Het beeld is uitermate helder en helemaal perfect. Het is een duidelijke FULL-HD monitor, waarvan je vooral geniet op het onderdeel FILMS KIJKEN & GAMEN.

CIJFER: 10

SOFTWARE

De software wordt vrij netjes geleverd bij de monitor zelf, waarop LG het heel erg duidelijk heeft aangegeven op de CD zelf, de handleidingen in vele talen, en natuurlijk de drivers. De drivers gebruik ik niet echt, maar de handleiding is natuurlijk altijd handig om te lezen.

CIJFER: 8

VORMGEVING

Dit onderdeel telt natuurlijk ook, want je mag wel super mooi beeld hebben, maar de vormgeving speelt ook een rol. Daarin is LG zeer zeker met dit product erin geslaagd. Het scherm is gewoon heel erg mooi, met rode touch-knoppen die perfect werken, de chromen rand onder aan het beeldscherm, mijn complimentjes!

CIJFER: 9

• Plextor DVD Brander
  • Samsung HD103UJ 1TB
  • Logitech Z-10 Speakers
  • Windows 7

Heb jij ook een LG W2453V-PF Zwart?