Specificaties 17,3" (1600x900), 500GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

Acer Aspire 7741G-374G50MN Review

MegaSmartNewbie 13 februari 2011, 717 views

Acer Aspire 7741G-374G50MN

Pluspunten

• Mooi design
  • De laptop oogt zeer goed en heeft een zakelijk karakter mee.
  • Mooie kleuren en aangenaam in het gebruik.
  • Makkelijk instelbaar, en zeer mooi om te zien.
  • Geluid is in het algemeen goed te noemen
  • Mede de speakers vlak onder het beeldscherm geven een meerwaarde aan de verdeling van het geluid uit de latop.

Minpunten

• Standaard programmatuur van windows.
  • Voor een laptop is het redelijk zwaar als je er vaak mee weg moet.
  • De warmte die het afgeeft blijf ik een nadeel vinden bij laptops

Deze laptop heeft een zakelijk karakter en bij een aankoop van dit product zie ik hem dan ook graag op mijn bureau staan. Ja oké, het gaat om de inhoud.. Maar in mijn geval wil het oog ook wat.

De laptop installeren is in een handomdraai gebeurt, zoals waarschijnlijk de meeste laptops. Na de installatie heb ik altijd een haastige drang om veel standaard promotie programma's weg te gooien. Probeer nu 30 dagen gratis dit spelletje...Daar kan ik me mateloos aan ergeren |:(

Enfin, snel alle programma's installeren en gaan met die banaan. Al met al een zeer prachtig scherm met mooie kleuren.

De accu presteert goed in verhouding met de prestaties op het scherm. De kleuren zijn zeer mooi weer te geven en bij normaal gebruik doe je zo 4 uur op een accu. Voor een 17,3 inch laptop mag ik hierover niet klagen.

Geluid is voornamelijk in de hoge tonen aangenaam om te horen, helaas wat betreft de (lage tonen) bassen.. Maar goed, het blijft dan ook een laptop en de veranderingen door de jaren heen zijn in het algemeen denk ik zeer aangenaam te noemen.

Heb jij ook een Acer Aspire 7741G-374G50MN?