Specificaties DLNA -support, 1TB - Bekijk alle specificaties

WD TV Live Hub 1TB Review

Magic007 11 februari 2011, laatste update op 11 februari 2011, 1.404 views

WD TV Live Hub 1TB

Pluspunten

• Design en gebruiksgemak OK. Soms zit er enige vertraging tussen het drukken op de afstandsbediening en de reactie die het teweeg zou moeten brengen op de WD Live Hub.

Minpunten

• Meer dan....zie boven.

Geluidskwaliteit Score: 4
Op zich is zou het een fijne mediaspeler kunnen zijn mits hij daadwerkelijk zonder stotteren 1080p zou kunnen weergeven. Zonder de resolutie te verlagen lukt dat deze mediaspeler dus niet helaas.
Verder heeft de WD Live Hub 1TB een mooi design en lekker veel opslagruimte.
De belangrijkste reden waarom ik deze mediaspeler direct heb teruggebracht na aankoop is dat er Cinavia DRM (kopieer protectie) is toegevoegd aan de software van dit apparaat. Sommige films kon ik dan ook niet afspelen met dit ding omdat dan het geluid wegviel met de bijbehorende melding die in beeld bleef staan. Omdat ik gewwon een mediaspeler wil hebben die ALLES afspeelt wat ik wil ga ik op zoek naar een andere...

Heb jij ook een WD TV Live Hub 1TB?

Reviews door de redactie

Heb het daarnet ook even getest en geen enkel spoor van Cinavia op WD TV Live Hub 1 TB.
Niet echt een review dit. Meer in de trant van gekocht, geprobeerd, was niks en daarom terug ermee.
Vwb je opmerking over Cinavia :dit zit niet op de WD Live Hub kan ik je verzekeren. Is een gerucht dat ooit op bepaalde fora de kop op stak maar dit bleek uiteindelijke te liggen aan de header compressie van enkele BD-rips waarmee getest was. Geen enkele WD Live - ook niet de oudere varianten- heeft Cinavia ingebakken.

[Reactie gewijzigd door b-gone op 26 april 2011 12:54]