Samsung D980 Zwart Review

jobheimansNewbie 9 februari 2011, laatste update op 9 februari 2011, 421 views

Samsung D980 Zwart

Pluspunten

• Dual Sim en ziet er mooi uit.

Minpunten

• Grootste nadeel aan dit toestel zit hem in feit dat je niet kan zoeken in telefoonboek op voor- en achternaam. Je kan alleen zoeken op voornaam of alleen op achternaam. Met 800 contactpersonen is dit toestel daarmee voor mij waardeloos geworden. Helaas duurde het 3 maanden voor Samsung erachter kwam dat het geen bug was, maar het design. Nog teleurstellender is dat Samsung en Dual Sim verder niks voor je willen doen.

Grootste nadeel aan dit toestel zit hem in feit dat je niet kan zoeken in telefoonboek op voor- en achternaam. Je kan alleen zoeken op voornaam of alleen op achternaam. Met 800 contactpersonen is dit toestel daarmee voor mij waardeloos geworden. Helaas duurde het 3 maanden voor Samsung erachter kwam dat het geen bug was, maar het design. Nog teleurstellender is dat Samsung en Dual Sim verder niks voor je willen doen. Verder is het toestel ook erg onhandig in gebruik, maar dat kan komen doordat ik reeds 5 jaar Siemens en Nokia hebt gebruikt.

Heb jij ook een Samsung D980 Zwart?

LOL dit kan je toch geen review noemen of wel?
En bij negatieve eigenschappen dacht je, ik kopieer gewoon nog een keer wat ik al eerder had getypt?
Als je al een uitgebreide review typt, doe er dan ook wat goeds mee, of laat hem anders gewoon simpel.
Lol, niet slecht een review plaatsen, maar dit is wel een beetje heel erg laat.