Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 0dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Sweex Nitro Gaming Laser Mouse USB 2.0 Review

kevinvandepas 8 februari 2011, laatste update op 3 april 2011, 607 views

Sweex Nitro Gaming Laser Mouse USB 2.0

Pluspunten

• aanpasbaar gewicht
  • extra knoppen
  • makkelijk veranderbare dpi-snelheid
  • ligt goed in de hand
  • verslijt amper

Minpunten

• scroll-button is na dik een jaar wat stroever gaan draaien

Ik gebruik de nitro gaming muis nu meer dan een jaar en over het algemeen is deze mij goed bevallen. Deze muis licht lekker in de hand en je kan het gewicht aanpassen wat erg practisch is als je veel shooters speelt.
De programeerbare knoppen mogen van mij standaar zijn op elke muis want ik kan bijna niet meer zonder:p. voor deze knoppen zijn ook weer 3 modi (rood, groen,blauw) waartussen je kan switchen zodat je ze voor meerdere toepassingen kan gebruiken zonder elke keer de keybindings te hoeven aanpassen.
Ook de dpi-verander-button is heel handig want dan hoef je niet uit je game te gaan om deze aan te passen, deze heeft 4 modi (uit, groen, blauw, rood) die naar voorkeur (snelheid tot 3200dpi) aan te passen zijn. Na een jaar is de scroll-button wel wat stroever gaan lopen, (kan ook komen omdat ik dat ding naar menig lan-pary heb gesleept) wat niet heel practisch is als je deze veel gebruikt in shooters e.d.
Verder ligt deze muis gewoon goed in de hand, en zijn de rubberen grips nog nauwelijks versleten.

Mijn mening: zoek je een goede game muis voor weinig geld dan is deze perfect!

-De foto's zijn van een lage kwaliteit omdat ze met een goedkope webcam zijn genomen-

Heb jij ook een Sweex Nitro Gaming Laser Mouse USB 2.0?

Kopieer je tekst eens in word en gooi er spellingscontrole overheen, dan krijg je 2 sterren van me. Als je er ook nog plaatjes bij schiet van na 1 jaar gebruik dan krijg je er 3...
Ik heb geen zin om die tekst op spelling te gaan controleren en word heb ik niet, gebruik ik toch niet. Ik heb nu wel foto's gemaakt alleen ze zijn niet geweldige kwaliteit.
Naja, dan vraag je ook om een slechte beoordeling. Technische specificaties, Drivers, verdere informatie over de gewichtjes... Dat zijn al genoeg basisdingen die missen in deze review. 1 ster.
Leuk om nog zo'n OEM muis te zien. :)
MSI GS-501/502
Ciber Snipa Stinger
OCZ Dominatrix 2
Revoltec FightMouse PRO
Gigabyte GM-M 6880 (simpeler versie)
etc.

[Reactie gewijzigd door pinobot op 25 augustus 2011 00:58]