Samsung Syncmaster 244T Zilver Review

Brutuss 8 november 2006, 544 views

Samsung Syncmaster 244T Zilver

Pluspunten

• Goede beeldkwaliteit, stevige voet, mooie behuizing en het scherm is fatsoenlijk in hoogte te verstellen iets wat ik bij vele schermen mis

Minpunten

• Zijn er naar mijn mening niet

Bij het uitpakken van de doos komen alle benodigde kabels tegenmoet: USB, DVI, VGA, zelfs RGB kabels en natuurlijk de stroomkabel. Kortom voor alle aansluitingen is er een kabel.

Hierna komt natuurlijk het mooiste, het scherm zelf deze zit goed ingepakt. Bij het plaatsen merk je meteen dat het een behoorlijk zwaar scherm is. De voet is mooi en neemt niet teveel plaats inbeslag. Na het aansluiten van de kabels en het opstarten van de computer en het aanpassen van de resolutie krijg je een schitterend beeld te zien. Meteen gekeken op defecte pixels maar deze waren er gelukkig niet.

Het gebruik van dit scherm is erg fijn. Je kunt veel vensters kwijt en een spel spelen is een genot. Kortom ik ben er heel erg blij mee.

Mijn standpunt is ook bezuinig niet op een scherm je moet er tenslotte altijd naar kijken.

Heb jij ook een Samsung Syncmaster 244T Zilver?