Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB Review

JBee 7 februari 2011, laatste update op 17 november 2015, 1.061 views

Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB

Pluspunten

• Heel goedkoop
  • Snel
  • Stil

Minpunten

• Geen

Dit is geen review, maar gewoon de resultaten van Crystaldiskmark erbij!!!

Als extratje ook nog even de test van CrystalDiskMark3.
(ik had trouwens nog wel gewoon Outlook 2010 openstaan en Skype, ik weet niet of dat de prestaties negatief beinvloed)

Ik heb ook een beetje rond lopen kijken bij andere benchmarks en ook van SSD's, waar ik nou niet echt extreem hogere snelheden te zien kreeg. En al helemaal niet voor het grote prijsverschil.

Nogmaals, zie dit niet als een review!

Heb jij ook een Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB?

Vind jij 0,7 mb/s op 4k niet een groot verschil met 23 mb/s?
en minder degradatie en minder data verlies t.o.v een SSD?
Vragen mag altijd!
Eh, maak een betere review? Want dit is geen review?

[Edit] Hij heeft er nu ook onder gezet dat het geen review is. Dit was anders wel ERG kortbondig.

[Reactie gewijzigd door w00tstok op 7 februari 2011 20:32]

Waarschijnlijk was dit bedoelt als een productbeoordeling met als aanvulling de crystal disk benchmark ;)
Klopt! Als hij niet genoeg woorden heeft kan je er ook geen afbeelding bij doen :P

[Reactie gewijzigd door JBee op 26 maart 2011 12:20]

Raid5 werkt niet (goed)