Specificaties 15,6" (1366x768), 320GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

Packard Bell Easynote TK85-GO-132 Review

Thrilseeka 7 februari 2011, 1.183 views

Packard Bell Easynote TK85-GO-132

Pluspunten

• Goede performance
  • Accu gaat goed lang mee
  • Uitgebreid softwarepakket erbij.

Minpunten

• rand rond het scherm lijkt fragiel
  • maar 1 speaker ?

Na een tijdje gedacht te hebben welke laptop handig zou zijn voor mijn school kwam ik uit op deze.
tot nu toe een van de weinigen met een i5 onder de ¤500,-

Mijn baas wou deze laptop ook hebben en hij had hem eerder gekocht en hij kwam erachter dat er een i5 450m inzit ipv de 430m. des te meer voordeel :)

De laptop heeft een goede feeling alleen de rand rond het beeldscherm voelt en ziet er wat fragiel uit.
Ik heb het idee dat er maar één speaker in zit vlakbij de power knop.

Qua performance doet de laptop het erg goed . alles loopt lekker vlot en hij speelt ook met gemak een 1080p film af. ( the matrix 1080p ) Games heb ik nog niet getest want daar heb ik de laptop ook niet voor gekocht :)

Het qwerty toetsenbord typt gewoon goed en het numpad erbij is altijd handig.
De acc gaat ook goed lang mee kon er 3,5 uur op de bank mee werken voordat hij wat prik nodig had.

Verder is het een mooi design en momenteel hebben de prijsvechters deze laptop in de aanbieding.
ik keek dagelijk op pricewatch en hij is in een week al 40 euro gedaald in prijs.
dus voor onder de ¤500 euro is het een erg krachtige en mooie laptop

Heb jij ook een Packard Bell Easynote TK85-GO-132?