ASUS Prime GeForce RTX 5070 12GB GDDR7 Review
Kunnen bemachtigen via Alternate voor €629 exclusief verzending.
Geen slechte prijs t.o.v. de vorige generatie.
Pluspunten
Ziet en voelt degelijk Zeer stil Geen RGB Voordelig t.o.v. de vorige generatie Schroefgaten voor GPU beugel aanwezig
Minpunten
Geen tot nu toe.
Eindoordeel
Nog geen tijd gehad voor een uitgebreide test en review te maken, het volgende is meer een beknopte conclusie. Deze nette kaart wordt hier gebruikt in een test setup voor moederborden te controleren op juiste werking. Daarna gaat het in een showcase pc.
De videokaart voelt vrij licht, zeker in tegenstelling tot mijn vorige testkaart (GeForce RTX 2080 Ti GAMING Z TRIO). Ondanks dat het lichter is voelt het wel degelijk en solide aan.
Nog niet veel met de kaart gedaan maar tijdens een testspelletje met Monster Hunter Wilds (instellingen maximaal) en een stresstest gedurende 15 minuten komt de temperatuur op een open bench niet boven de 55 graden Celcius uit. Geluid is te verwaarlozen, lijkt erop dat de koeler is overgedimensioneerd wat een dikke prima is.
Vind het een nette zakelijke kaart die niet zou misstaan in een pro user case.
Getest met:
Moederbord: asus rog maximus z790 apex encore
CPU: Intel i5 14400
Memory: 32 GB DDR5 7200
De videokaart voelt vrij licht, zeker in tegenstelling tot mijn vorige testkaart (GeForce RTX 2080 Ti GAMING Z TRIO). Ondanks dat het lichter is voelt het wel degelijk en solide aan.
Nog niet veel met de kaart gedaan maar tijdens een testspelletje met Monster Hunter Wilds (instellingen maximaal) en een stresstest gedurende 15 minuten komt de temperatuur op een open bench niet boven de 55 graden Celcius uit. Geluid is te verwaarlozen, lijkt erop dat de koeler is overgedimensioneerd wat een dikke prima is.
Vind het een nette zakelijke kaart die niet zou misstaan in een pro user case.
Getest met:
Moederbord: asus rog maximus z790 apex encore
CPU: Intel i5 14400
Memory: 32 GB DDR5 7200
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een ASUS Prime GeForce RTX 5070 12GB GDDR7?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!