NEC MultiSync FE950+ Wit Review
Een genoot om te gebruiken, hoewel het instellen van het geometrie wat zo minder is.
Pluspunten
Diamontron NF buis, heel scherp text Kan tot 160Hz aan Vrij fijne 0.25 - 0.27 mm Grille Pitch 1600x1200 @75Hz
Minpunten
Geen uur teller Geometrie kan moeilijk doen (algemeen probleem bij flat CRT's) Geen tilt, alleen swivel
Eindoordeel
Een van de late-gen CRT-monitoren van NEC-Mitsubishi. Met zijn platte Diamondtron NF-buis (vergelijkbaar met een FD Trinitron) is deze monitor perfect voor zowel modern als retro gebruik. Hoewel zijn 19"-scherm niet tot de grootste behoort, presteert hij dankzij zijn hoge frequenties beter dan sommige grotere modellen. Hij ziet er ook netter uit op een bureau dankzij zijn witte kleur, vergeleken met de beige Sony (en zijn rebadged) tegenhangers. Een echte genot om te gebruiken.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een NEC MultiSync FE950+ Wit?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!