Steelseries Qck+ Review

Laeh 3 februari 2011, laatste update op 3 februari 2011, 1.454 views

Steelseries Qck+

Pluspunten

• Groot
  • Opvouwbaar
  • Goede antislip

Minpunten

• Trekt veel stof aan

Sinds 1/2/'11 eigenaar van dit product, Hier volgen mijn eerste ervaringen:

Verpakking

De muismat zit netjes opgerold met het Steelseries logo recht naar voren gericht in de verpakking, een plastic cylinder die aan de achterkant was gedicht met een karton met productinformatie erop, het zat goed dicht en er was een flink mes nodig om de verpakking open te krijgen (Met zorg natuurlijk, je wil natuurlijk niet dat je de muismat al kapot hebt voor hij uit de verpakking is).

Eerste indruk

Hij voelt lekker zacht aan, schuurt niet tegen de onderarmen aan en is groot! Normaal is een muismat net 15x20 cm groot, maar de Steelseries QcK+ meet een imposante 45x40 cm. De mat is gemaakt van bovenop een laag stof, waaronder een laag schuim, en onderop een laag rubber, dat er voor zorgt dat de muismat niet verschuift, al doe je er moeite voor, het lukt gewoon niet. De muis glijdt lekker over de mat, met een beetje weerstand, wel merk je meteen dat er kleine stofdeeltjes aan blijven hangen, die je er ook moeilijk vanafkrijgt. Maar over het algemeen ben ik nog erg tevreden met de muismat.

Als ik de mat enige tijd heb wordt de review nog uitgebreid. 3/2/'11

Heb jij ook een Steelseries Qck+?

Is inderdaad een erg fijne mat, heb m zelf ook :p !
Ik merkte ook gelijk dat ik in FPS games makkelijker kills maakte.

[Reactie gewijzigd door faust2016 op 4 februari 2011 00:59]