Philips 8000-serie 46PFL8605H Zwart

Specificaties 46" • Full HD • 3D LCD • 1 tuner • 100Hz - Bekijk alle specificaties

Philips 8000-serie 46PFL8605H Zwart Review

Glennj 31 januari 2011, laatste update op 31 januari 2011, 1.664 views

Philips 8000-serie 46PFL8605H Zwart

Pluspunten

• goede kleuren
  • goed contrast
  • 200 hz beeldscherm

Minpunten

• kan geen of zeer slecht 3D weergeven
  • zeer veel ghosting
  • prijs

Inbrandgevoeligheid Score: 3
Ik heb deze televisie in september gekocht, ik zocht een 46' 3D LED tv en omdat deze in promotie stond en goede reviews kreeg heb ik hem maar gekocht, er waren echter nog geen reviews van het 3D beeld omdat de 3D upgrade kit later uitkwam...

De kleuren, responstijd,contrast en scherpte zijn allemaal in orde. Ook is het een mooie tv om in de woonkamer te plaatsen.

Hij heeft echter 1 groot probleem... De 3D weergave is ZEER slecht, hij heeft enorm veel last van ghosting en kan een 3D beeld van de sony playstation 3 niet correct weergeven alsook de 3D kanalen van de digitale televisie. Hierdoor valt 3D gaming volledig weg alsook het bekijken van 3D programma's en 3D films kan je enkel goed afspelen met de Philips 3D blue ray speler...

Na ongeveer 5 maanden in gesprek te zijn met de philips support lijn hebben ze dit probleem geklasseerd als zijnde 'binnen specificatie' dus voor philips is er geen probleem.

Op zich is dit een dure 2D LED televisie, perfect zolang je niets in 3D wilt bekijken

Heb jij ook een Philips 8000-serie 46PFL8605H Zwart?

Ja .... Philips. Philips maakt geen Tv's meer, het is een kloon ergens van met een Philips logo er op geplakt.

Ik was vroeger helemaal Philips minded maar ben er wel klaar mee.
onder wat voor omstandigheden is 3D slecht dan?
hoe heb je dit getest?
welke brillen heb je gebruikt?

dit slappe verhaaltje hierboven kan niemand natuurlijk wat mee :|
Waarschijnlijk is de bron slecht en gebruik je de interne 3D omzetting. Immers een blueray 3D disc wordt wel goed weergegeven.

Misschien had je je beter moeten inlezen voor de aanschaf.
Ghosting op een 8605? Bedoel je puur bij 3D weergave, of ook bij 2d?
Anders kan je eens proberen de ruisonderdrukking uit te schakelen.

@Gercor:Philips maakt naar mijn mening uitstekende tv's. Sony maakt ook gebruik van schermen van andere fabrikanten, maar die tv's zijn toch ook niet slecht daarom? Integendeel zelfs.Vooral de natural motion van Philips werkt erg goed vind ik.
mischein komt het doordat je de verkeerde kabel hebt aangeschaft van je moet toch wel 1.4 hebben ofzo
Ja, HDMI 1.4 is verplicht voor 1080P en 3D.