LG GSA-4040B 4x Review
Sinds 2 jaar deze DVD-ramdrive in gebruik in gemodificeerde versie (komt uit een JVC DRM-10 standalone dvd-recorder) en ondertussen ruim 600 dvd schijven mee gebrand.
Schrijfkwaliteit is zeer goed te noemen, heerlijk stil tijdens gebruik, ook tijdens leesacties. Enige nadeel: omdat hij gemod is voor de DRM10 is de leessnelheid niet bijster hoog. Voor normaal gebruik is hij echter goed te noemen.
In parallel ATA opstelling functioneert hij het betrouwbaarst als master leerde ik in de loop der tijd, samenwerken met andere hardware op dezelfde bus is niet zijn sterkste kant maar dat kan gelegen hebben aan de gebruikte DVDROM drive (lite-on 164nogwat) .
Pluspunten
Stil Betrouwbaar Goedkoop Compatibel
Minpunten
Lezen T R A A G
Eindoordeel
Sinds 2 jaar deze DVD-ramdrive in gebruik in gemodificeerde versie (komt uit een JVC DRM-10 standalone dvd-recorder) en ondertussen ruim 600 dvd schijven mee gebrand.
Schrijfkwaliteit is zeer goed te noemen, heerlijk stil tijdens gebruik, ook tijdens leesacties. Enige nadeel: omdat hij gemod is voor de DRM10 is de leessnelheid niet bijster hoog. Voor normaal gebruik is hij echter goed te noemen.
In parallel ATA opstelling functioneert hij het betrouwbaarst als master leerde ik in de loop der tijd, samenwerken met andere hardware op dezelfde bus is niet zijn sterkste kant maar dat kan gelegen hebben aan de gebruikte DVDROM drive (lite-on 164nogwat) .
Schrijfkwaliteit is zeer goed te noemen, heerlijk stil tijdens gebruik, ook tijdens leesacties. Enige nadeel: omdat hij gemod is voor de DRM10 is de leessnelheid niet bijster hoog. Voor normaal gebruik is hij echter goed te noemen.
In parallel ATA opstelling functioneert hij het betrouwbaarst als master leerde ik in de loop der tijd, samenwerken met andere hardware op dezelfde bus is niet zijn sterkste kant maar dat kan gelegen hebben aan de gebruikte DVDROM drive (lite-on 164nogwat) .
Beoordeel deze review:
