Mitac Mio P550 Review

markvt 3 november 2006, laatste update op 3 december 2009, 478 views

Mitac Mio P550

Pluspunten

• Geen gehannes met backups
  • Ingebouwde GPS
  • Ingebouwde WIFI
  • Blue tooth
  • Windows mobile 2005

Minpunten

• Fix duurt lang (maar dat word momenteel gerepareerd)
  • Geen infrarood

Veelzijdigheid Score: 4
Mijn p550 werkt prima en het is een (als je een fix hebt) goed apparaat om mee te navigeren, het enige wat ik graag anders gezien had was het aansluitpunt voor de hoofdtelefoon die werkt niet met een 3,5 maar met een 2,5 plug.

Ik zag dat hieronder iemand 2GB max voor een SD kaart vermeld de mijne werkt prima met een 4GB SD kaart.

Voor degenen die een oud exemplaar hebben van de P550, mio doet een reparatieactie op exemplaren waar de GPS langzaam fixt (>3 min) meer hierover op www.miotech.be
Some users of the Mio P550 PDA may experience weaker than normal GPS reception leading to difficulties in securing a fix on the satellite signal. This condition affects approximately 9% of Mio P550 units that were sold before August 2006. This is a result of a component failure which frequently leads to prolonged time (more than 3 minutes) to fix on the satellite signal.

Users are invited to return affected units to their point of sale where they will be sent on to the respective Mio Repair Centre and repaired free of charge. If returning the device to the original point of sale is not possible, please contact your local hotline number.

Heb jij ook een Mitac Mio P550?