Samsung Syncmaster 193P Review

AlantjeNewbie 2 november 2006, 231 views

Samsung Syncmaster 193P

Pluspunten

• alles

Minpunten

• hij is zo robuust dat je wel aan het gewicht kan merken... dat is ook de reden dat de voet een beetje inzakt. maar aangezien dat aan de achterkant zit heb ik er totaal geen probs mee

mijn vorige monitor van was liyama 17inch 1 van de eerste generaties

heb 2x 193p zwart en heb er geen problemen mee gehad. beide geen dode pixels. en heb ze speciaal uit duitsland gehaald omdat zwart alleen in duitsland verkrijgbaar was. ik gebruik ze intensief voor van alles en nog wat en vertonen geen enkel probleem :)

mijn monitor wordt gebruikt voor :

MSN
Internet
af en toe games
Films
tekstverwerking
homepages bouwen
3d ontwerpen met diverse progs
photoshop

monitoren worden zowat altijd gebruikt wanneer ik thuis ben

deze 2 monitoren zijn mijn beste aankopen in meer dan 10 jaar lang. :)

zelfs hedendaagse monitoren vind ik gewoon qua kwaliteits gevoel onder deze monitor doen. een voordeel van nieuwe monitoren zijn lage responsetijden waar ik geen bal om geef. ik kon destijds een 193p+ kopen maar dat was voor mij gewoon niet noodzakelijk.

een ander reden voor mijn aankoop is zijn strakke design...
en helemaal uit duisland 2 schermen halen zegt ook genoeg hoe graag ik deze schermen wilde hebben :)

ik zal er vast nog veel plezier mee hebben

Heb jij ook een Samsung Syncmaster 193P?