Samsung Spinpoint MP4 HM640JJ, 640GB Review

hagelslagje 29 januari 2011, laatste update op 29 januari 2011, 2.288 views

Samsung Spinpoint MP4 HM640JJ, 640GB

Pluspunten

• stil, makkelijk in te bouwen, compatibel met mijn laptop

Minpunten

• geen

Ik heb deze harde schijf voor mijn HP 625 gekocht, hier zat standaard 160 GB in en dit is veel te weinig voor wat ik nodig heb. Deze schijf was makkelijk in te bouwen met een handleiding van HP. Geen problemen met installatie, alles werkte direct. De schijf hoor je niet, gewoon standaard als je een tijdje werkt gaat de laptop koelen net als altijd. Prima product! Was eerst niet zeker of hij geschikt was voor mijn laptop want via hp kon je maar tot 500 GB bestellen. Door navraag te doen via een webshop bij de leverancier van de schijf heb ik de bevestiging gehad dat hij inderdaad zou moeten werken in mijn laptop en dit is ook zo! NB Op de tweede foto zie je de schijf ingebouwd in een 'hard drive bay' Deze wordt niet meegeleverd, hoort bij de laptop.

Heb jij ook een Samsung Spinpoint MP4 HM640JJ, 640GB?

Interessante schijf, prijstechnisch op dit moment- zou je iets meer kunnen vertellen de schijf v.w.b. de snelheden/benchmarks a.u.b.?

Dan zijn de prestaties iets beter te vergelijken met andere schijven, zoals je wellicht begrijpt.

Bij voorbaat dank! :)
Bedankt voor die benchmarks hé!
Helaas ben ik niet meer in het bezit van deze schijf