Logitech Harmony 350 Control Review
Kwalitatief goed en veelzijdig product, sinds 2016 al veel plezier van.
Pluspunten
levensduur functionaliteit configureer software (b)lijkt nog te werken
Minpunten
wordt niet meer verkocht
Eindoordeel
Vol verbazing las ik enkele negatieve punten (gaat snel kapot, valt makkelijk van tafel, knopjes niet goed, enz.). Heb het net nagekeken heb deze afstandsbediening sinds 2016 dagelijks in gebruik en het werkt nog allemaal naar wens. Alle knoppen zitten er nog op. De 'oude' Samsung Smart TV, de Motorola (KPN) setup, de Yamaha receiver, de Raspberry met Kodi, de Panasonic DVR worden er allemaal probleemloos mee bediend. Kortom top apparaat en al vele jaren plezier van.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Logitech Harmony 350 Control?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!