Sandisk Cruzer Slice 16GB Zwart Review

GreNade 26 januari 2011, laatste update op 26 januari 2011, 1.090 views

Sandisk Cruzer Slice 16GB Zwart

Pluspunten

• Goede bouwkwaliteit
  • Lekker vlot
  • Schuifmechanisme

Minpunten

• De stick is een beetje groot (qua afmetingen)
  • Hij rammelt vanbinnen

Ik heb deze usb-stick aangeschaft, omdat ik er een nodig had, met veel ruimte. deze was gewoon het goedkoopste en Sandisk is over het algemeen een goed merk, dus ik dacht kopen die handel

nadat ik de usb stick inplugte, deed hij het gelijk, en kwam er geen vervelend U3 menu, dat bij mijn vorige stick er wel opstond.

De stick is veel sneller dan ik had verwacht voor 20 euro, zo'n 20 mb/s lezen en 5 mb schrijven.

De bouwkwaliteit is goed te noemen, de stick voelt heel stevig en robuust. je hoort alleen wel als je hem schudt, wat geratel, dat waarschijnlijk komt doordat het een schuifmechanisme is. het schuifmechanisme voelt verder ook stevig aan, en zorgt ervoor dat je geen kapje meer nodig heb dat je kan kwijtraken.

over het algemeen ben ik zr tevreden met dit product, en het is zeker aan te raden.

Heb jij ook een Sandisk Cruzer Slice 16GB Zwart?

Beetje karige review ;).
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de lees en schrijfsnelheden die je hiermee behaalt.
Vaak geven fabrikanten namelijk snelheden op die in praktijk niet gehaald worden, misschien dat je dat er bijvoorbeeld erbij kan plaatsen? ;).
Hij rammelt, maar de bouwkwaliteit is goed, dat snap ik niet helemaal. Ik wil juist graag een niet rammelende usb-stick, nu stickies zijn bedoeld om mee te nemen.