Corsair CMX6GX3M3C1600C7 Review

Ostraq 26 januari 2011, laatste update op 26 januari 2011, 364 views

Corsair CMX6GX3M3C1600C7

Pluspunten

• STABIEL +++

Minpunten

• geen een

Stabiliteit Score: 5
DIT IS GEEN REVIEW... ik wilde alleen maar zeggen dat ik zeer tevreden ben met deze kit.
Geheugen heb ik overgenomen van een medetweaker, (nieuw in verpakking).
Bedoeling was om deze te gebruiken tot dat ik mijn RMA-ed Reapers terugkreeg.
(en nu nadat ze binnen zijn heb ik besloten om "Corsairs" te behouden)

Na zoveel problemen met stabiliteit van me beschadigde/oude Reapers dit was zulke mooie opluchting.
Ze doen precies wat ze beloven 1600MHz @1.65V @7-8-7-20 "out of the box"
Urenlang hardcore mem-testing met verschillende "tools" zonder enkel stottertje.

Verhouding van prijs en prestatie is onverslaanbaar!

Overclocken verder heb ik niet geprobeerd!

Heb jij ook een Corsair CMX6GX3M3C1600C7?

Als dit geen review is, plaats 'm dan niet als zodanig :/
Ja "chef" ik zal doen wat jij zegt...
Maar nu, wegwezen!
Bedankt voor de informatie :)
Wat lopen die mensen toch allemaal te huilen zeg. Ik vind het iig wel prettig dat jij als enige ff de moeite heb genomen om wat te schrijven.