Philips Senseo Maestro CSA260/60 Review
Niet wat je van Senseo verwacht. Koffie kwaliteit is matig of slecht, espresso heeft niks met Italie te maken
Pluspunten
Stil apparaat Espresso mogelijkheid Duurzame verpakking
Minpunten
Erg plastic Slechte koffie Vieze espresso
Eindoordeel
Deze mogen testen, wij zijn Senseo lovers. Geen aanrader. Maakt geen goede koffie, espresso is helemaal niet wat je er van moet verwachten. Als een Italiaan deze espresso moet drinken zal hij het besterven hahaha! We hebben alle standen geprobeerd, maar kwaliteit van koffie werd er niet beter op, Voor zekerheid ook ons huidige senseo getest met zelfde padjes, daar was koffie wel lekker. Is wel een stil apparaat. Wordt in duurzame verpakking geleverd. Design is verder wel heel erg plastic en goedkoop. Tegenvaller van Philips. Wij hadden er meer van verwacht. Design komt niet overeen wat op foto lijkt, is gewoon goedkoper en erg plastic achtig.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Philips Senseo Maestro CSA260/60?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!