Specificaties 2,2" display, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Nokia 3720 classic Geel Review

jeroen_loeffen 25 januari 2011, laatste update op 13 juni 2017, 411 views

Nokia 3720 classic Geel (Product gekocht)

update 2017: doet het nog steeds

Pluspunten

• Degelijk, stabiel, gebruiksvriendelijlk, IP54

Minpunten

• geen ingang vooor headphone, alleen via nokia connector

Deze telefoon is degelijk: niet te veel gadgets, maar wel IP54 en gebruiksvriendelijlk

De toetsen voelen goed aan, ligt lekker in de hand, niet te zwaar, geen rare uitsteeksels

Wat kan de telefoon wel: eigenlijk alle basisbehoeften die ik aan een telefoon heb:
Bellen, SMS-n, agenda, wekker, basic foto's kijken en maken (2MP) video kijken en opnemen, radio (alleen wanneer de connector met headset is aangesloten dus niet op de speaker) bluetooth (carkit), internetten en wat grappige spelletjes. Via de OVI store van Nokia kan je allerhande overige apps downloaden, die me allemaal wel handig leken, maar waar ik nog niet voldoende behoefte aan heb gehad om ze te kopen.

Wat heeft de telefoon niet:
geen touchscreen, geen standaard headset/mp3 speler aansluiting, geen interne GPS

De batterijduur vind ik wat matig: ik moet de telefoon bij weinig gebruik zeker een keer per week opladen terwijl de standbytijd 20 dagen zou moeten zijn (7 uur bellen). Het rode streepje is welliswaar nog goed voor 2 dagen idle maar die staat er dus regelmatig op.

Al met al ben ik wel tevreden over de aanschaf en ik zou m aanraden aan iedereen die een telefoon zoekt die het altijd doet en geen behoefte heeft aan de niewste snufjes.

Heb jij ook een Nokia 3720 classic Geel?