Logitech K310 Review
Perfect,Duurzaam,Afwasbaar
Pluspunten
duurzaam afwasbaar slank design
Minpunten
niet meer te koop :(
Eindoordeel
Ik heb dit toetsenbord al meer dan 10 jaar in gebruik, niet kapot te krijgen! Afwasbaar, ook de letters en cijfers blijven zichtbaar na meer dan 10 jaar. Jammer dat het niet meer verkocht wordt. Als je deze eenmaall hebt wil je niet anders meer.
Beoordeel deze review:
Reacties (1)
Nice! Zo heb ik ook nog mijn Logitech MX518 als tweede muis in gebruik. (gekocht 19 jaar geleden) Verder gebruik ik de MX Master 2S. Kwa randapparatuur kies ik altijd voor Logitech.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn