LG L1718S Zilver Review

puddingbuks 30 oktober 2006, laatste update op 30 oktober 2006, 219 views

LG L1718S Zilver

Pluspunten

• Ondanks het strakke uiterlijk vind ik dit eigenlijk erg prettig. smalle randen at erg elegant staat. oftewel een hoge WAF factor.
  • Verder vind ik de voorinstellingen die te kiezen zijn (daglicht tekst, nacht tekst etc etc) erg handig.

Minpunten

• De toetsen zijn wat moeilijk te vinden als je snel een aanpassing wilt doen

Uiteindelijk moet je jezelf niet gek laten maken en gewoon de stap nemen en een monitor aanschaffen.

Na lang wikken en wegen ben ik gewoon naar de basis teruggegaan en heb mezelf laten opschrijven wat ik doe met de PC en waarom een monitor belangrijk is.

En wat bleek, er worden geen hoogstandjes verwacht, we draaien geen zware games laat staan dat we DVD oid kijken.
Dus gewoon huis tuin en keuken gebruik.

Wat wel belangrijk was... de afmetingen. Verder was het gewoon een kwestie van de knoop doorhakken, de dichtstbijzijnde winkel instappen en kijken wat een goedkope monitor kost.

De LG1718S is het uiteindelijk geworden. ik heb geen reviews gevonden waaring LG als heel slecht eruit kwam. ik denk dat er op ieder merk wel een smetje zit. Op zich logisch daar men miljoenen TFT monitoren produceert en alle fabrieken wel eens een maandagochtend humeur hebben.

Ik heb echt helemaal niets op de monitor aan te merken. uitpakken, aansluiten instellen en gebruiken.

Heb jij ook een LG L1718S Zilver?