Gigabyte X870 AORUS ELITE WIFI7 ICE Review
Makkelijk om te installeren, heatsinks met pads voor de M.2 slots en mooi bord voor mijn all-white build.
Pluspunten
Design Bouwkwaliteit Performance Heatsinks
Minpunten
Led controller software
Eindoordeel
Qua performance en features heb ik niks om over te klagen. Het wifi werkt als een tierelier, het is duidelijk een product met een uitstekende bouwkwaliteit.
Temps door de gehele kast heen zijn zeer laag dankzij de heatsinks, de gigabyte software werkt ook prima.
Enige nadeel is dat RGB fusion vanuit Gigabyte control center mijn Gigabyte 1080ti kaart NIET ondersteund, dus ik moet er 2 versies van draaien wil ik dat op elkaar aftemmen. Dat is natuurlijk qua performance geen reden om te klagen, maar het oog en gemak wil ook wat.
Temps door de gehele kast heen zijn zeer laag dankzij de heatsinks, de gigabyte software werkt ook prima.
Enige nadeel is dat RGB fusion vanuit Gigabyte control center mijn Gigabyte 1080ti kaart NIET ondersteund, dus ik moet er 2 versies van draaien wil ik dat op elkaar aftemmen. Dat is natuurlijk qua performance geen reden om te klagen, maar het oog en gemak wil ook wat.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Gigabyte X870 AORUS ELITE WIFI7 ICE?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!