Asus M2N-E Review

Rocketman 28 oktober 2006, 825 views

Asus M2N-E

Pluspunten

• Snelheid, grote instelbaarheid en het ventilatorloze ontwerp.

Minpunten

• Onbetrouwbaarheid

Layout Score: 5
Wie een stil en snel AM2 moederbord zoekt voor een redelijke prijs, komt al snel terecht bij de M2N-E. De installatie verloopt probleemloos, je hebt de beschikking over raid, 10 usb aansluitingen, kwaliteitsaudio enz. I.p.v. een lawaaige chipsetkoeler is er een heatpipe gemonteerd die de warmte efficiŽnt afvoert. Het bios biedt grote instelmogelijkheden die iedere pchobbyist zal waarderen. Ik zit alleen met het probleem dat zelfs een tweede exemplaar in overleden is... Volgens mijn subjectieve waarneming mankeert er dus iets aan de betrouwbaarheid van de M2N-E, terwijl je beter zou verwachten van de grootste moederbordfabrikant. Jammer, want een werkend exemplaar is heel prettig in de omgang.
Deze tekst is gemaakt met het derde exemplaar in successie, ik hoop dat deze het gewoon blijft doen...

Heb jij ook een Asus M2N-E?

Beetje magere survey .
Misschien dat je iets kunt vertellen over de Featureset omdat je daar ook de volle punten voor geeft?
Zelfde met Layout ( plaatje?)
Ik heb er ook een voor mijn x2 4200 maar hij schoot mij nooit tekort :>
Ik zou graag iets willen lezen over gebruikt geheugen, voltages, snelheid waar het op loopt. Dit bord heeft een maximale vDimm van 1.8V en ondersteunt zo geen 800 MHz geheugen. Kun je dit bevestigen of heb je ander geheugen gebruikt?
Als je hier wat over kan vertellen, graag!