Specificaties 250GB HDD met USB 2.0 - Bekijk alle specificaties

WD My Book Essential 250GB 250GB Review

dukesbury 27 oktober 2006, 553 views

WD My Book Essential 250GB 250GB

Pluspunten

• prijs
  • "look"
  • degelijkheid

Minpunten

• "geluid", ttz m'n bureau trilt lichtjes mee als'm begint te spinnen!

Mobiliteit Score: 3
Prijs: gekocht voor een 110 enkele maanden geleden (mei 2006). Blijkbaar zijn de prijzen nog niet zoveel gedaald.

Kwaliteit: vind ik persoonlijk heel goed. Alhoewel de behuizing wat "plastic" aanvoelt. Dataoverdracht gebeurt aan USB2.0 snelheden.

Mobiliteit: tjah... als ik wilde dat het ECHT mobiel was, dan had ik wel een kleiner model genomen. Daarom geef ik 'm de score "voldoende", omdat het voldoet aan mijn verwachtingen.

Warmteproductie: is naar mijn mening laag.

Geluid: ook in orde... maar jammergenoeg trilt m'n bureau mee als hij begint te spinnen.

Voor de rest doet ie wat ie moet doen: opslaan! :) Geslaagde aankoop. Moest ik nog een externe schijf nodig hebben, dan wordt het er nog zo eentje.

Heb jij ook een WD My Book Essential 250GB 250GB?

Vraagje: zit hier een aan/uit schakelknop op?

Ik overweeg aankoop, maar alleen als ik het ding zelf apart kan in- en uitschakelen met een powerswitch.
Ben er inmiddels zelf al achter gekomen op de WD site: de aan- uitknop zit binnenin het verlichte groene rondje.

Plus dat de My Book power management heeft, die na 10 minuten non-activiteit zichzelf naar standby schakelt.

Zo, ik heb mezelf maar even beantwoord. Excuses, doch misschien wilde nog iemand dit toevallig ook weten.... :7
wat je misschien kan proberen tegen het trillen, is een rubber matje eronder leggen. iets als het spul dat onder wasmachines op de vloer gelegd wordt.