Specificaties DLNA -support, 1TB - Bekijk alle specificaties

WD TV Live Hub 1TB Review

SwerveShot 19 januari 2011, laatste update op 19 januari 2011, 1.807 views

WD TV Live Hub 1TB

Pluspunten

• Goede ondersteuning verschillende bestandsformaten
  • Prettige user interface
  • Stil ondanks ingebouwde HDD

Minpunten

• Geen handleiding meegeleverd
  • Geen kabels meegeleverd

Geluidskwaliteit Score: 4
Ik was op zoek naar een mediaspeler waarmee ik de volgende typen media kon afspelen op mijn TV:
  • Geripte DVD/BlueRay bestanden (thuiskopieŽn uiteraard) :P
  • Video's genomen met mijn Digitenne decoder (MPEG transport stream)
  • Video's genomen met mijn digitale camera (Motion JPEG in AVI container)
  • Foto's genomen met mijn digitale camera
  • Youtube
Het zou erg prettig zijn als de bestanden via CIFS te benaderen zouden zijn. De mediaspeler moet te gebruiken zijn op mijn huidige TV (breedbeeld CRT) en op een toekomstige TV via HDMI.

Na het lezen van de reviews op tweakers.net en hardware.info was ik ervan overtuigd dat de WD TV Live Hub de juiste keuze zou zijn. En tot nu toe stelt het apparaat niet teleur.

Alle hierboven genoemde vereisten kunnen met dit apparaat worden ingevuld. Het ontbreken van een geprinte handleiding is alleen lastig als het apparaat niet direct beeld geeft en je even de 'troubleshooting' sectie wilt lezen. Heb alleen de media library nog niet met zoveel eye-candy gezien als in de tweakers.net review (met film cover en info). :'(

Heb jij ook een WD TV Live Hub 1TB?

Reviews door de redactie

Als je de gele knop op de afstandsbediending indrukt, wissel je van view. Als je je dan in een map bevindt waar zich filmbestanden bevinden, met content info die je manueel moet laten ophalen, krijg je dat beeld te zien.
Thnx! Had ik ondertussen ook al ontdekt. Wel jammer dat de 'content info' handmatig opgehaald moet worden. Bovendien verdwijnt deze informatie nog wel eens bij een firmware update. Dit heb ik zelf ook al ondervonden. ;(
Vreemd, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Als je kijkt naar de schijf zie je trouwens de xml bestanden en dergelijke staan.
Kwam dit niet gewoon omdat hij de media-library nog aan het compilen was dat je ze tijdelijk niet zag?