Sharkoon Quad CCFL Caselight Review

Lipst3r 18 januari 2011, 1.374 views

Sharkoon Quad CCFL Caselight

Pluspunten

• Kleur is goed
  • Makkelijk te installeren
  • Prijs/kwaliteitsverhouding

Minpunten

• Kabels mogen wat langer zijn niet geschikt voor erg grote kasten

Kwaliteit Score: 5

Voor een kleine case-mod op zoek gegaan naar wat licht voor in de kast.
Via een winkel bij ons uit de buurt, perfect-systems kwam ik op dit setje. (alleen wel de dual set)

Spul gekocht, zat in een nette doorzichtige verpakking waardoor je alles mooi kon zien en zat goed verpakt.
Eenmaal thuis spul uitgepakt en gekeken wat er allemaal in zit:

Wat krijg je?

1x Molex power supply
1x ''splitter'' voor de lights
2x neon buis
1x zakje met klittenband
1x power switch

Installeren
Installeren ging erg gemakkelijk.
Je sluit de Molex power supply aan op 1 van je niet gebruikte molex aansluitingen uit je voeding. Deze klik je vervolgens door naar een klein zwart kastje (de splitter). Hieraan zit ook direct een power switch, mocht je het graag aan en uit willen zetten. Vind je dat niet belangrijk kun je deze gewoon in je kast laten. (Zelf ook gedaan)

In de splitter kan je vervolgens de 2 neon lichten pluggen.

Eerst PC aangezet en even gekeken of ze het deden, en echt een prachtig licht kwam tevoorschijn! Echt vel, maar mooie kleur blauw!

Vervolgens kan je door de bijgeleverde stukjes klittenband de lichten gemakkelijk monteren waar je dat zelf prettig vind. Ook is er voor de ''splitter'' klittenband zodat je deze ook stevig kan monteren in de kast.

TADAA!

Aangesloten en al was het tijd om de boel eens te gaan bewonderen. PC aan, switch op ON, en dit is het resultaat:

Je krijgt voor kleine prijs echt goed kleurend blauwe neonverlichting. Het is ook erg gemakkelijk te monteren en te installeren! Prima spul dit! Echt aanrader voor de modder :)

Heb jij ook een Sharkoon Quad CCFL Caselight?

Vel moet fel zijn. vel is dat spul wat om je botten zit. Verder prima review, 3 sterren!
Korte review, maar wat kan je hier over zeggen? :) Misschien een foto van de accesoires en van de CCFL als hij uitstaat en de omgeving is licht toevoegen?
leuke review ik had alleen 1 klein vraagje

Welke kast heb je? dan heb ik een beeld van hoe het eruit gaat zien in mijn kast