Specificaties 250GB HDD (SATA-150) - Bekijk alle specificaties

Maxtor DiamondMax 10 250GB , 250GB Review

fabulaus 26 oktober 2006, laatste update op 26 oktober 2006, 509 views

Maxtor DiamondMax 10 250GB , 250GB

Pluspunten

• Word niet warm
  • Snel (t.o.v. originele XBOX HD)
  • Betrouwbaar

Minpunten

• Tikje lawaaiig

Onderweg naar de XBOX ombouwer heb ik deze harde schijf nog even gekocht. Ik had thuis al wat speurwerk gedaan en wist dat deze HD in een Xbox kon.

De ombouwer van de XBOX keek wel even vreemd op toen ik 250Gig neer legde want dat was/is vrij zeldzaam in de gemiddelde Xbox. Ik heb er destijds 119,- voor betaald bij de Mycom.

Inmiddels doe de HD al ruim een jaar goed zijn werk in de Xbox. Hij is lekker snel en maakt daarbij wel een wat geluid maar dat is te verwaarlozen. Dit komt natuurlijk ook door de case die om zo'n XBOX zit welke nagenoeg geen geluid issoleert. Ook kan de simpelle koeler in de Xbox hem keurig koel houden, maar dit zal waarschijnlijk ook komen omdat de HD niet echt hele zware taken krijgt in de Xbox.

Er staan +/- 40 games op en voor de rest staat hij vol met films en muziek. De Xbox is opgenomen in mijn thuis netwerk en werkt als een soort server/externe HD voor de muziek en films en dit doet hij perfect. De HD staat dus continu te draaien en ook als de PC uit staat moet hij overuren maken voor het gamen, ik ben dus zeer te spreken over de betrouwbaarheid.

Heb jij ook een Maxtor DiamondMax 10 250GB , 250GB?

Had je niet beter de MaXLine serie kunnen nemen voor je X-Box? Die serie is bedoelt voor serverwerk/zware taken.

Voor de rest: leuke review i.c.m. de X-Box :)