Gigabyte AORUS FO32U2 Review
Was al een tijdje op zoek naar een 4k 32 inch OLED monitor. Uiteindelijk voor de Gigabyte Aorus FO32U2 gekozen vanwege de reviews. Echt enorm blij mee! De kleuren zijn echt zoveel mooier dan mijn vorige VA paneel en beter gekalibreerd, plus HDR is een grote toevoeging. Als de monitors niet zo duur geweest waren zou ik hem iedereen aanraden!
Pluspunten
OLED Geweldige kleuren Dun scherm
Minpunten
Prijs
Eindoordeel
Was al een tijdje op zoek naar een 4k 32 inch OLED monitor. Uiteindelijk voor de Gigabyte Aorus FO32U2 gekozen vanwege de reviews. Echt enorm blij mee! De kleuren zijn echt zoveel mooier dan mijn vorige VA paneel en beter gekalibreerd, plus HDR is een grote toevoeging. Als de monitors niet zo duur geweest waren zou ik hem iedereen aanraden!
Beoordeel deze review: