LG BXC590 Review
De LG eind 2010 gekocht na lang overleg met een verkoper (ben toch niet gek)....
(LG was tervervanging van een sd270r)
1e nadeel: na het aanzetten, is de LG erg lang bezig voordat je TV kan kijken, lijkt wel of er buizen in zitten.
2e nadeel: na een uurtje kijken val het beeld spontaan weg en is een seconde later weer terug.
3e nadeel: na enige tijd kijken verandert spontaal het volume. via de afstand bediening laadje-open/laadje-dicht is volume weer normaal.
4e nadeel: volgens verkoper kon je opnemen terwijl je kijkt naar een andere zender: Mooi niet, want hij heeft geen dubbele tuner.
5e nadeel: Opnemen werkt in z'n geheel niet, tenminste, niet in het Ziggo-gebied.
6e nadeel: volume regeling via LG-afstand bediening werkt niet.
Ik...
Pluspunten
prima HD-kijken in Ziggo-gebied (wel even een CI-module er bij kopen: + 60 euri) BLU-ray speelt prima af. Minder afstand bedieningen nodig
Minpunten
Aantal minpunten kunnen exemplarisch zijn, maar de lange opstart tijd en de single-tuner zijn dat niet.
Eindoordeel
(LG was tervervanging van een sd270r)
1e nadeel: na het aanzetten, is de LG erg lang bezig voordat je TV kan kijken, lijkt wel of er buizen in zitten.
2e nadeel: na een uurtje kijken val het beeld spontaan weg en is een seconde later weer terug.
3e nadeel: na enige tijd kijken verandert spontaal het volume. via de afstand bediening laadje-open/laadje-dicht is volume weer normaal.
4e nadeel: volgens verkoper kon je opnemen terwijl je kijkt naar een andere zender: Mooi niet, want hij heeft geen dubbele tuner.
5e nadeel: Opnemen werkt in z'n geheel niet, tenminste, niet in het Ziggo-gebied.
6e nadeel: volume regeling via LG-afstand bediening werkt niet.
Ik ben dankbaar dat ik het apparaat heb mogen retourneren, alhowel men lastig deed over het feit dat ik het piepschim niet meer had (!!!!)
Heb nu een samsung HR-receiver + HD-recorder (blu-ray speel ik via ander apparaat af)
Reacties (3)
maar verder een zeer matige review, eerder een klaagzang
EDIT: inmiddels ben ik al een beetje afgekoeld... en heb ik mn review geschreven...
[Reactie gewijzigd door roxxxfanatic op 25 juli 2024 20:31]
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
:strip_icc():strip_exif()/u/173710/crop5ac51d72435bb_cropped.jpeg?f=community)