LG BXC590 Review

Digihans 13 januari 2011, laatste update op 14 januari 2011, 1.369 views

LG BXC590

Pluspunten

• prima HD-kijken in Ziggo-gebied (wel even een CI-module er bij kopen: + 60 euri)
  • BLU-ray speelt prima af.
  • Minder afstand bedieningen nodig

Minpunten

• Aantal minpunten kunnen exemplarisch zijn, maar de lange opstart tijd en de single-tuner zijn dat niet.

Geluidskwaliteit Score: 2
De LG eind 2010 gekocht na lang overleg met een verkoper (ben toch niet gek)....
(LG was tervervanging van een sd270r)
1e nadeel: na het aanzetten, is de LG erg lang bezig voordat je TV kan kijken, lijkt wel of er buizen in zitten.
2e nadeel: na een uurtje kijken val het beeld spontaan weg en is een seconde later weer terug.
3e nadeel: na enige tijd kijken verandert spontaal het volume. via de afstand bediening laadje-open/laadje-dicht is volume weer normaal.
4e nadeel: volgens verkoper kon je opnemen terwijl je kijkt naar een andere zender: Mooi niet, want hij heeft geen dubbele tuner.
5e nadeel: Opnemen werkt in z'n geheel niet, tenminste, niet in het Ziggo-gebied.
6e nadeel: volume regeling via LG-afstand bediening werkt niet.

Ik ben dankbaar dat ik het apparaat heb mogen retourneren, alhowel men lastig deed over het feit dat ik het piepschim niet meer had (!!!!)

Heb nu een samsung HR-receiver + HD-recorder (blu-ray speel ik via ander apparaat af)

Heb jij ook een LG BXC590?

het eerste nadeel ben ik het wel mee eens, heb hetzelfde met mijn LG blu ray speler...
maar verder een zeer matige review, eerder een klaagzang ;)
Dit is meer een afkraak review? ik zie niks hoe het werkt waarmee je werkt beetje nutteloos reviewtje
ik zal van de week ook even een review schrijven, maar eerst breng ik hem morgen terug naar de winkel... Want om hier mn media-center voor om te ruilen... neuh daar is hij toch helaas niet goed genoeg voor... meeste DNLA/SMB files kreeg ik "Video niet ondersteund", "Audio niet ondersteund", soms beide op 1 .VOB bij een UPNP media server kreeg ik "Zijn er netwerkproblemen??" WTF??!! GB-netwerk... (en dit gebeurd zowel via mn win7 machine, als mn FREENAS Linux distro en via USB-disk...?

EDIT: inmiddels ben ik al een beetje afgekoeld... en heb ik mn review geschreven...

[Reactie gewijzigd door roxxxfanatic op 17 januari 2011 00:03]