Gigabyte GeForce RTX 4060 Windforce OC 8G Review
Ik heb een PC laten bouwen en daarbij gekozen voor de Gigabyte GeForce RTX 4060 WINDFORCE OC (DLSS 3) videokaart. Deze is lekker snel.
Pluspunten
lekker snel prijs
Minpunten
fan duidelijk hoorbaar
Eindoordeel
Ik heb een PC laten bouwen en daarbij gekozen voor de Gigabyte GeForce RTX 4060 WINDFORCE OC (DLSS 3) videokaart. Deze is lekker snel.
Ik gebruik de PC voornamelijk voor foto- en videobewerking. Mijn oude PC was daarvoor veel te traag geworden. Met de nieuwe PC gaan alle bewerkingen heerlijk snel.
Kortom een goede aankoop, zeker gezien de prijs/prestatieverhouding.
Ik gebruik de PC voornamelijk voor foto- en videobewerking. Mijn oude PC was daarvoor veel te traag geworden. Met de nieuwe PC gaan alle bewerkingen heerlijk snel.
Kortom een goede aankoop, zeker gezien de prijs/prestatieverhouding.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Gigabyte GeForce RTX 4060 Windforce OC 8G?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!