Trust GM-2500 Joystick Review

Roel25Newbie 20 oktober 2006, 417 views

Trust GM-2500 Joystick

Pluspunten

• Verticale draaias, knoppen, usb

Minpunten

• Fragile gashendel, niet draadloos

De gashendel van de joystick hield er na enkele malen mee op. Ik had de joystick nog geen twee maanden in mijn bezit. In dit prijssegment (+/- 25 euro) is dit de enige met verticale draai optie.
Aangezien ik geen aankoopbewijs meer heb, heb ik het apparaat opengedraaid. Hieruit bleek dat de contacten uiterst slecht verbonden waren. Kortom troep.

Goedkoop blijkt toch duurkoop. Ik ga nu voor de logitech variant van 50 euro.

p.s. joystick gebruikt voor BF2

Heb jij ook een Trust GM-2500 Joystick?

Ik kan je de Saitek Cyborg Evo echt aanraden.
Ik gebruik hem ook met BF2 en het is een heel solide joystick die je aan kan passen aan je hand, ook heeft hij een verticale draai-as.

Vanaf 27 euro in de pricewatch: pricewatch: Saitek Joystick Cyborg EVO

Review: http://www.guru3d.com/article/gamedevice/80/1/
Voor meer reviews; google is je vriend.

Verder is je survey wat aan de karige kant, je vertelt alleen over dat de joystick snel kapot is gegaan. Niets over je ervaringen van de 2 maanden ervoor.