ICIDU AI-707927 Review

hello123456 8 januari 2011, 937 views

ICIDU AI-707927

Pluspunten

• Plug & Play
  • Poweradapter bijgeleverd
  • Werkt ook zonder Poweradapter

Minpunten

• PC blijft hangen bij opstarten wanneer de HUB is aangesloten.

Features Score: 4
Ik heb deze 7 ports USB 2.0 Hub (Externe voeding) van ICIDU gekocht ter vervanging van mijn 4 Ports USB 1.1 Hub van Conceptronic. Welke het overigens altijd prima heeft gedaan, alleen kregen mijn tablet en scanner te weinig stroom wat problemen gaf.

Ik heb de hub aangesloten en hij deed het meteen, ook zonder externe voeding (dat was met 1 USB-stick).
Daar was die echter niet voor gekocht en ga ik dus verder niet op in.

Direct daarna heb ik hem dus aangesloten met voeding en de apparaten erop, alles werkte normaal zoals je mag verwachten.

De problemen kwamen echter pas bij het herstarten van de computer. Hierbij blijft hij hangen bij Starting Windows en de bolletjes die de windows 7 vlag vormen komen dus niet. Na het loskoppelen en weer opnieuw opstarten bleef deze hangen bij Welcome. Ik ben vervolgens weggelopen en toen ik terugkwam was mijn PC opnieuw opgestart en was sfc /scannow uitgevoerd (op te maken uit het feit dat mijn 3rd party thema was uitgeschakeld). Van dat Welcome probleem is nu geen sprake meer, het hangen bij het Starting Windows echter wel.

Heb jij ook een ICIDU AI-707927?