Sandisk Extreme III SDHC 8GB Class 6 Review

Molinari 6 januari 2011, laatste update op 6 januari 2011, 493 views

Sandisk Extreme III SDHC 8GB Class 6

Pluspunten

• compatibiliteit (met Nikon DSLRs)
  • stabiliteit

Minpunten

• niet goedkoop (maar ook niet te duur)

In tegenstelling tot twee Kingston's die ik eerder kocht zijn deze SanDisk kaartjes wel compatibel met mijn Nikon spiegelreflex camera en Canon compactcamera's en waarschijnlijk net zo stabiel als mijn andere vier oudere SanDisk kaartjes.
Wel opvallend dat deze als 20MB/s gespecificeerde kaartjes een paar procent trager zijn dan de 4GB SanDisk Ultra-II kaartjes die op 15MB/s zijn gespecificeerd. (Gemeten met CrystalDiskMark).

Heb jij ook een Sandisk Extreme III SDHC 8GB Class 6?

Stomme vraag maar staat er daadwerkelijk 20 MB/s op de kaart?
zie: http://www.cameranu.nl/upload/127/1276511893_593.jpg

Sandisk verkoopt 2 verschillende kaarten onder hetzelfde produkt naam en nummer.
Als je kaart er net zo uit ziet als het bijgevoegde plaatje dan heb je de "trage" versie gekocht.

[Reactie gewijzigd door Jewest op 6 januari 2011 11:34]