Gigabyte GeForce RTX 4070 AERO OC 12G Review
Hij blijft voor mij geruisloos en blijft laag qua temperatuur. Ondersteund alle spellen prima.
Pluspunten
Stil in werking Goede koeling Krachte kaart
Minpunten
Wit
Eindoordeel
Ik kwam van een 5700XT en de 4070 heeft mijn frames verdubbeld. Mijn vorige kaart werd erg heet (96°C) deze kaart met dezelfde computer onderdelen gaat niet boven de 55 graden.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Gigabyte GeForce RTX 4070 AERO OC 12G?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!