Specificaties 15,6" (1920x1080), 1TB (hdd) - Bekijk alle specificaties

MSI GX660R-488NL Review

shoopnlNewbie 5 januari 2011, 1.506 views

MSI GX660R-488NL

Pluspunten

• Snel
  • Veel geheugen
  • Grote HD
  • Zeer goed geluid

Minpunten

• Cooler maakt soms wat lawaai (maar dat is bij zware belasting)
  • Beetje flex op keyboard

Ik wilde een machine aanschaffen, waarop ik zowel kon gamen als werken.
Getwijfeld tussen een vaste PC of laptop.
Omdat ik regelmatig klusjes op lokatie doe heb ik besloten een laptop te kopen.
Daarbij kwam al gauw het idee om een game laptop te kopen.
Deze zijn nogal duur en vaak ook erg zwaar.

Uiteindelijk ben ik op de MSI-GX660R terecht gekomen,
De prijs/prestatie t.o.v. Alienware of EON game laptops heeft voor mij de doorslag gegeven.

De aankoop is voor mij zeer geslaagd, met de grote hoeveelheid geheugen is een VMWARE applicaties geen probleem.
Het geluid is ongelofelijk goed.
Er is ook USB-3 aanwezig en de laptop is aan de TV-te hangen met HDMI.
Daarmee kan ik de laptop ook nog eens als HTPC gebruiken als ik op lokatie ben en een TV met HDMI heb.

1 Terabyte is voldoende om naast games, werk ook HD films of series te plaatsen
Voor alle bovenstaande items gebruik ik nu naar alle tevredenheid deze laptop.
Een gaming muis wordt meegeleverd.

Voor de mobiliteit wordt er een laptop tas (rugzak) bijgeleverd de laptop weegt ca. 3.5 Kg (wat redelijk goed is voor een gaming laptop)

Zie wat details op volgende site:
filmpje part 1
filmpje part 2

Hier kun je goed zien hoe de laptop is opgebouwd van binnen en is gelijk een goed review.

Heb jij ook een MSI GX660R-488NL?

Wat zijn de specs van de Grafische kaart?
Mhz, Ghz, bit, ram, dx, etc. ??

En heb je nog foto's van meerdere kijkhoeken van de laptop?

[Reactie gewijzigd door Xm0ur3r op 30 januari 2011 23:03]

Hallo,

Heeft het ram geheugen bij deze laptop een snelheid van 1066mhz of 1333mhz, en zou dit verschil bij deze laptop goed merkbaar zijn of niet?

Alvast bedankt voor het antwoorden
Als je gewoon naar de pricewatch gaat kan je alle specs van alle systemen zien , en dus ook van deze notebook.
Heb deze notebook zelf ook en ik kan hem zeker aan mensen aanraden , de plasic achtigelook in een minpunt maar de preststies zijn zeer hoog en speelt alle games die ik tot nu toe gespeelt hebt fijnloos af denk aan: cod black ops , metro 2033, dirt 2 , crysis warhead, gta iv , mafia 2 .
Ze zijn op max settings te spelen en zien er overtreffelijk uit.
Ik heb ook reeds een tijdje geleden deze aangeschaft.

Een heerlijke machine,
De raid is stabiel maar ik koos er toch meteen mijn SSD vertex II
1 schijf van 500 te vervangen.
Bios is simple maar effectief gezien overklokken door de turbo gedaan word.

De extra FAN versnelling is handig om het stof uit je laptop te blazen of hem snel even af te koelen. maar maakt teveel geluid voor in game plezier. toch gamen zonder de extra fan snelheid is bij mij geen probleem. of een head set lost het ook wel op
ook de side leds zijn een leuke show off bij je maatten

Added* Het ram geheugen is volgens speccy dual channel 532 dus 1033 mhrz ram lijkt me.
Of anders ga ik nog even bij men stage 3 setjes 2 GB 1330 halen.

[Reactie gewijzigd door shirasu88 op 24 februari 2011 11:46]

Ik zit te twijfelen tussen deze laptop en de MSI GT780DXR-433NL .
Qua prijs verschillen ze niet erg veel, dus waar zou BF3 beter op lopen?
Loopt goed op de MSI ;-)