Blaupunkt Bluebot Xtreme Review
Service en garantie vanuit Blaupunkt is schandalig. Product werkte aantal maanden, vervolgens defect en je moet het afhandelen met hun service partner die onbereikbaar is en je gewoon het defecte apparaat weer stuurt en zegt dat deze is gerepareerd - niet kopen. Snel kapot, geen garantie en weg je geld
Pluspunten
Werkte 7 maanden
Minpunten
Garantie Service vanuit Blaupunky Kwaliteit Prijs
Eindoordeel
Snel kapot, Blaupunkt doet er alles aan om het reparatie proces onmogelijk te maken om onder de garantie uit te komen. Hun service bedrijf - tech repair bv - is een drama waar je van het kastje naar de muur wordt gestuurd. 420 euro voor betaald en verwacht geen enkele service of garantie - niet kopen
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Blaupunkt Bluebot Xtreme?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!