Sony Ericsson W705 Zilver Review

steareth 3 januari 2011, laatste update op 3 januari 2011, 316 views

Sony Ericsson W705 Zilver

Pluspunten

• Stabiele os
  • ziet er mooi uit
  • snel
  • veelzijdig
  • regelmatige updates
  • Overzichtige lay-out
  • makkelijk in te stellen short cuts

Minpunten

• rotatie maar naar 1 kant in te stellen.
  • Beetje aan de prijzige kant.

hey tweakers,

Ik heb deze gsm bij bol.com besteld zo'n anderhalf jaar geleden en ik moet zeggen dat dit een van de betere gsm is die ik ook gehad heb.
Nog nooit heb ik een gsm gehad die zo stabiel is, zo lang meegaat en zo robuust is.
ik heb deze telefoon gekocht vanwege het merk, ik ben dol op sony ericsson en ik wilde geen touchscreen maar een slide phone en toen vond ik deze op bol.com.
ik ben heel erg te spreken over de prestaties en het gebruiksgemak van deze gsm, ook met de driver die je op je pc kan zetten is het heel makkelijk en leuk om muziek op je gsm te zetten, of als je even zonder internet zit, je gsm als modem gebruiken. (4mbps met deze gsm vast gelegd! :)).

Heb jij ook een Sony Ericsson W705 Zilver?