Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 2.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech G3 Laser Mouse Review

base_ 10 oktober 2006, 322 views

Logitech G3 Laser Mouse

Pluspunten

• Ook voor linkshandigen
  • Precies (laser)
  • Snel (cpu+usb)

Minpunten

• Heeft een staartje (niet draadloos)

Ik was blij verrast toen ik deze muis tegenkwam, aangezien ik in het verleden al eens een mx510 binnenwerk in een pilot wheelmouse optical gebouwd had omdat ik deze de fijnste vormgeving vindt hebben, en de originele pilot niet nauwkeurig genoeg was. De vorm is dan ook bijna precies gelijk aan de pilot (ietsje groter), daardoor ook geschikt voor linkshandigen. Verder natuurlijk de laser, hoge reactiesnelheid en geen traag en zwaar (accu) draadloos gedoe, maar gewoon een USB staartje eraan. Het plastic voelt een klein beetje rubberachtig aan wat een prettige droge grip geeft. Misschien dat sommige fanatieke gamers wat meer knoppen hadden gewild (deze heeft L+R, scroll, resolutie en forward/backward).

Heb jij ook een Logitech G3 Laser Mouse?

Erg interessante muis die helaas een stuk minder interessant is door zijn prijs. Voor iets meer heb je al een G5.
je wil dat niet altijd he... de vorm van de g5 is ook vrij karakteristiek
Klopt maar de G5 heeft wel een stuk meer te bieden. Dan blijft er nog een behoorlijk prijs hiaat over vind ik.
Ook voor linkshandigen?